افزایش درآمد هدف اصلی همه موتورهای جستجو می باشد آنها می دانند برای در صدر گذاشتن شما مهمترین راه ، توجه ببیشتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان می باشد .
برطبق گوگل، چنانکه محتویاتی برای مردم تهیه کنید؛ خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری نمایند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج کرده و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. موضوعی که روشن است این که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کنندگان گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد .
1. زمان مصرفی
2. سیگنال اجتماعی
3. رتبه نویسنده
4. قصد
5. رکورد جزایی
6. مجازات های بهینه سازی سایت بیش از حد
درصورتی که گوگل به مردم قدرت رای دهی دهد تا در رتبه بندی محتوا در SERPS تصمیم بگیرند، آنگاه "زمان مصرفی" بزرگترین سیگنال برای موتورهای جستجو در رتبه بندی وب سایت خواهد بود. لینک ها از موارد رایج در سایت است. اما به تدریج الگوریتم موتور جستجوی گوگل از لینک ها جدا گردیدند و بر موارد استفاده ازسایت و تعامل با مردم با محتویات خود تمرکز کرده اند .
به خاطر داشته باشید که آمادگی دیدن زمان مصرفی به عنوان سیگنال رتبه بندی موتورهای جستجو برای محتوا در آینده می باشد. هر اندازه محتوای شما ضروری تر باشد، زمان مصرفی برای وب گردها بیشتر خواهد بود و رتبه بندی بالاتری در نتایج جستجو به دست می آید .
این الگوریتم موتورهای جستجو کاملاً براساس تجربه بهتر استفاده کننده می باشد. در این جا مشتری ها تصمیم می گیرند که کدام سایت ها باید رتبه بندی بالاتری در گوگل کسب کنند .
0
مشاهده پست مشابه : کتاب آموزش سی اس اس(css)